شناسهٔ خبر: 125362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲عنوان دوره آموزشی ویژه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین برگزار شد

دوره آموزشی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ عنوان دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علی برجعلیزاده گفت:این تعداد دوره آموزشی در مجموع هزار و ۵۲ شرکت کننده داشته است.

وی اضافه کرد:این تعداد دوره آموزشی در قالب دوره‌های بهبود مدیریت، دوره های شغلی و دوره های عمومی به مدت ۶۶۰ ساعت برگزار شده است.

برجعلیزاده، برگزاری دوره های آموزشی را از جمله مسایل مهم مرتبط با اهداف توسعه انسانی و موثر بر عملکرد کارکنان دانست و ادامه داد:دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان با برنامه ابلاغی آموزشی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در جهت حفظ و ارتقای سرمایه انسانی سازمان، بهبود مشارکت  و توانمندسازی و افزایش توانایی علمی و تخصصی کارکنان در طول سال به طور مدون و هدفمند برگزار می شوند.

وی گفت:این دوره های آموزشی به صورت کارگاهی و حضوری، مکاتبه ای و ویدئوکنفرانس برگزار شده و شرکت‌کنندگان پس از شرکت در دوره موفق به دریافت گواهینه آموزشی شده اند.

برجعلیزاده افزود:از جمله دوره های برگزار شده در سال جاری می توان به مدیریت بهره برداری از ماشین آلات راهداری و راهسازی، روش های نوین طراحی روشنایی، ایمن سازی اضطراری مرکز راهبردی امنیت، امداد و نجات، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری و سواد بصری و آینده تولیدات بصری اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:آخرین دوره آموزشی برگزار شده طی سال جاری مربوط به دوره مدیریت سبز با رویکرد مدیریت مصرف انرژی بود که با حضور۳۲۰ تن از کارکنان برگزار شد.