شناسهٔ خبر: 125458 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزارت راه و شهرسازی در اجلاس سراسری نماز شایسته تقدیر شد

اسلامیان در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اهدای لوح سپاس به ایمان اسلامیان رییس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده که صبح پنجشنبه ۸ بهمن با حضور رییس جمهور و تعدادی از وزرا در وزارت کشور برگزار شد وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر شناخته شد.

در این اجلاس از سوی حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز با لوح تقدیر از ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی تقدیر شد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: ستاد اقامه نماز کشور در راستای ماموریت ذاتی خود که برگرفته از اسناد بالادستی نماز است با تشکیل هیات‌های ارزیابی و داوری، بر اساس شاخص‌های مندرج در پیام مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و مفاد ماده ۲۰ آیین نامه ترویج فرهنگ نماز مصوب هیات وزیران، علمکرد هریک از دستگاه‌های اجرایی را در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد ارزیابی قرار داده است که بر این اساس عملکرد وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ از حیث اجرای برنامه های مطلوب سنواتی شایسته تقدیر ارزیابی می‌شود.