شناسهٔ خبر: 125470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماهه سالجاری؛

تردد وسائط نقلیه در سیستان و بلوچستان از مرز ۲۶ میلیون گذشت 

تردد وسائط نقلیه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۶ میلیون و ۴۹۱ هزار و۸۹۲ تردد وسائط نقلیه طی ۱۰ ماهه سالجاری در استان خبرداد که این میزان نشان دهنده ی رشد ۲۸ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است اظهار داشت:پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای مرز میلک _زهک، سه راهی دشتک زاهدان و زهک_زابل است.

وی ادامه داد: در این مدت درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷ تردد و میزان تردد خروجی از حوزه شمال استان یک میلیون و ۱۱ هزار و ۱۹۳ تردد بوده است.

کرد در پایان یادآورشد: سامانه تلفنی 141 بصورت شبانه روزی به عنوان ابزارهای ارتباطی رانندگان و مردم شریف استان ،جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای ، ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری در نظر گرفته شده است.