شناسهٔ خبر: 125479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنیاد مسکن استان خبر داد:

ساخت ۴ هزار و ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مسکن

مصطفی بیک مداح سیستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ساخت چهار هزار و ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان توسط این اداره کل در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح مدیر کل طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن این استان اظهار داشت: با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال حاضر از مجموع واحدهای در دست ساخت این طرح توسط بنیاد مسکن استان سه هزار و ۲۴۲ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۸۰۰ واحد در مرحله اسکلت ۴۵۰ واحد در مرحله سفت کاری قرار دارد.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن ساخت واحدهای مسکونی این طرح را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته است که نیمی از آنها در روستاها و نیمی دیگر شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به صورت ویلایی درحال اجراست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در کنار تسهیلات بانکی تعیین شده برای متقاضیان نهضت ملی مسکن مشارکت به موقع و حضور متقاضیان موثر است که با تامین سهم آورده خود می‌توانند نقش موثری در سرعت بخشی روند اجرای پروژه های مسکن داشته باشند، گفت: با تامین به موقع سهم آورده متقاضیان و نیز با پرداخت به موقع تسهیلات بانکی، شتاب بیشتری در اتمام عملیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این بازدید مهدی محمدی مدیر کل طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان را مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش های صورت گرفته در این استان برای تحقق اهداف این طرح مهم ملی قدردانی کرد.