شناسهٔ خبر: 12551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نمایندگان مجلس و معاون آخوندی از پروژه‌های راه‌سازی جنوب استان کرمان

امیر امینی چهار نفر از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی جنوب کرمان به این منطقه سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان٬ محور جیرفت – سه راهی بم یکی از پروژه هایی بود که در سفر چهار نفر از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان طول این محور در حوزه این اداره کل را ۴۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: تا کنون ۲۲ کیلومتر از این محور دو بانده شده و ۸ کیلومتر دیگر نیز در دست دوبانده سازی است.

محمد ساردویی اعتبار تخصیص یافته تا کنون به بزرگراه جیرفت – سه راهی بم را قریب ۶۱ میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه ۸۰۰ میلیارد ریال است.

دو بانده سازی محور جیرفت – بافت از دیگر طرح هایی بود که مورد بازدید اعضای هیات رئیسه مجلس، معاون و مدیران کل وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درباره این محور گفت: طول این محور در حوزه این منطقه ۱۱۰ کیلومتر است که دو بانده سازی ۸ کیلومتر آن به پایان رسیده و ۱۵ کیلومتر هم در دست اجراست.

وی اعتبار تخصیص یافته تا کنون در محور جیرفت – بافت را ۱۵ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه را ۲۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد./

نظر شما