شناسهٔ خبر: 125525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای تردد در جاده های کوهستانی مازندران :

داشتن امکانات ایمنی برای تردد در جاده‌های کوهستانی مازندران الزامی است

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، محسن محمدنژاد گفت :۳۶ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۰۰راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

محمدنژادخاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط جوی موجود ( بارش برف و باران ) در جاده های کوهستانی این استان ، توصیه می گردد تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون راهداری استان تاکید نمود: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.