شناسهٔ خبر: 125526 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به پیش بینی بارش برف و باران:

سفر خود را با سامانه گویای ۱۴۱ مدیریت کنید

مازندران رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف و باران در۴۸ ساعت آینده در سطح تمامی محورهای کوهستانی استان سفر خود را با سامانه گویای ۱۴۱ مدیریت کنید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران محسن هاشمی خاطر نشان ساخت: سامانه ۱۴۱ در راستای خدمات به کاربران جاده ای، به صورت شبانه‌روزی به رفع نیازهای اطلاعاتی وضعیت ترافیک جاده ها و شرایط جوی آنها پرداخته است.

وی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است گفت: با توجه به کاهش دما در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

هاشمی افزود : با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

گفتنی است : مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا ) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.