شناسهٔ خبر: 125570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام می شود؛

بهره برداری بیش از ۱۴ پروژه راهداری در استان زنجان

افتتاح پروژه ها در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه راهداری به همراه یک پروژه بخش خصوصی با اعتباری معادل ۳۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۴ پروژه راهداری با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان و یک پروژه بخش خصوصی با ۱۹۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

وی در ادامه افزود: پروژه بهره‌برداری از مجتمع خدماتی الماس غرب در حوزه بخش خصوصی و عملیات روکش محور ترانزیت زنجان–میانه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر است.

قزوینیان ادامه داد: روکش آسفالت محور سلطانیه–خدابنده، ابهر–خدابنده، ابهر–نیکوئیه–مرشون، محور دندی(حوزه ماهنشان)، زنگیل‌آباد و تعریض و بهسازی نوع 2 محور خدابنده–حصار، ساماندهی و تعریض محور شریف‌آباد–نورین از پروژه‌های آماده افتتاح این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: همچنین در این ایام بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اوچ تپه–آقکند، ساخت راه روستایی قره باطالاق ، کلوچ‌آباد، ابدالر، خلج و روستای اینچه پایین در لیست پروژه‌های آماده افتتاح است.