شناسهٔ خبر: 125575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مراسم معارفه معاون جدید حمل و نقل به صنوف و انجمن ها:

ارتقا خدمات دهی به مردم گلستان هدف جابه جایی هاست

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اهمیت بخش حمل و نقل و بویژه رسیدگی به مطالبات اجتماعی گروههای مرتبط با این بخش، در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت حمل و نقل اداره کل به صنوف مسافری و باری استان گفت: هدف از این جابه جایی ها ارتقای خدمات دهی به مردم و رتبه سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در این نشست با قدردانی از تلاش های ارزنده معاونت پیشین، از سرپرست جدید این معاونت خواست که با برنامه ریزی و همکاری های بهتر و بیشتر از گذشته، سطح خدمات دهی به جامعه هدف و همچنین رتبه اقتصادی و اجتماعی استان در این بخش ارتقا یابد.

وی، صنوف و انجمن های دو بخش مسافری و باری را ستون ها و حامیان اصلی اداره کل خواند و اظهارامیدواری کرد که با توجه به مسایل اجتماعی و سفرهای نوروزی و مناسبت های ویژه فرارو در جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان، شرکت ها و ناوگان بیش از پیش قدم برداریم.

محسن عامریون سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل نیز تشکل های صنفی را همراه همیشگی و پشتیبان مجموعه دانست و گفت: مسوولیت اصلی بخش حمل و نقل برعهده انجمن ها و صنوف است و نقش اداره کل هماهنگی و تسهیل گری در سایه حمایتگری و پشتیبانی صنوف است.

در ادامه مدیران و روسای انجمن ها و صنوف باری و مسافری استان از زحمات ایوب میرشاهی معاون سابق قدردانی کرده و انتصاب محسن عامریون سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تبریک گفتند.

 در بخش حمل و نقل مسافری گلستان ۷ انجمن و تشکل صنفی و در بخش حمل و نقل کالا ۱۴ انجمن و  تشکل صنفی کارگری و کارفرمایی فعالیت دارد.