شناسهٔ خبر: 125578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز اعلام کرد؛

جابه جایی بیش از ۶ میلیون تن بار در تبریز

رییس راهداری تبریز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۶ میلیون و ۱۳۱ هزار تن بار از شهرستان تبریز حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از ذربایجان شرقی؛ محمدمصیب زاده رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶۹ هزار و ۲۰۱ مورد بارنامه در تبریز صادر شده که ۹ درصد از درآمد این بارنامه ها سهم سازمان بوده است.

وی کنترل و نظارت بر امورات مربوط به پایانه های مسافری را از وظایف این اداره برشمرد و گفت: در قالب ۲۱۱ هزار و ۳۳۷ سفر صورت گرفته از پایانه های مسافری شهرستان تبریز، دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۸۶۰  نفرصندلی جا به جا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز از اجرای روکش آسفالت در محورهای شریانی از محل اعتبارات نگهداری راه های شریانی به طول ۳۰ کیلومتر در حوزه این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح ها در محورهای صوفیان، کنار گذر غربی، شهید کسایی، جاده قدیم تهران و اهر اجرا شده است.

مصیب زاده اجرای روکش آسفالت راه روستایی اسبس به طول یک و چهار دهم کیلومتر، شانه سازی به طول ۱۰ کیلومتر، ریزش برداری داخل ترانشه های دو طرفه به طول دو کیلومتر، پاکسازی و احیای قنوهای کناری به طول ۴۰ کیلومتر، لکه گیری و اصلاح نشست های سطح سواره رو در محورهای شریانی به مقدار چهار هزار مترمربع، خاکریزی برای اصلاح شستگی محورهای روستایی به طول سه کیلومتر، لکه گیری و چاله پرکنی محورهای روستایی به مقدار ۶ هزار مترمربع و ساخت و تولید آسفالت سرد در راهدارخانه سه راهی اهر به مقدار یک هزار تن را از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز اعلام کرد.