شناسهٔ خبر: 125584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب اعلام کرد؛

اجرای ۵۱ کیلومتر احداث و آسفالت راه‌های روستایی سراب در سال جاری

رییس راهداری سراب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب از اجرای ۵۱ کیلومتر عملیات احداث و آسفالت راه های روستایی شهرستان سراب در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ جبارزاده با اشاره به اینکه روستاها در کانون توجه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب هستند گفت: این طرح ها در قالب اجرای روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان سراب در محور های روستایی بلاسجین - ینگجه، شربیان - ایوق، بافتان - ابرغان- آناقیز و شالقون - مهین و تازه کند سراب با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای عملیات ساخت و تکمیل آسفالت راه های روستایی صومعه - چله خانه، شیخ سرجین، عبدل آباد و احمدآباد علیا و سفلی افزود: برای اجرای این طرح ها ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب اضافه کرد: در این مدت عملیات اجرایی روکش آسفالت کمربندی شمالی سراب به طول چهار کیلومتر و اجرای عملیات روکش آسفالت محور سراب - اردبیل به طول چهار و نیم کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا شد.

جبارزاده افزود: اجرای عملیات اسکراپ سیل در بزرگراه سراب - بستان آباد به طول ۷۰ کیلومتر، اجرای روشنایی گردنه صایین به طول دو و نیم کیلومتر، لکه گیری و چاله پرکنی راه های اصلی و روستایی با یک هزار و ۸۰۰ تن آسفالت سرد و گرم، خط کشی راه های روستایی تازه آسفالت شده به طول ۵۰ کیلومتر و جاده های اصلی و فرعی به طول ۱۱۰ کیلومتر، شانه سازی چهار کیلومتر از محور سراب – اردبیل و تعمیر سه دستگاه از پل های حوزه استحفاظی با اعتبار  یک میلیارد تومان از سایر عملیات های اجرایی این شهرستان بوده است