شناسهٔ خبر: 12560 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند بازگشت حجاج در فرودگاه امام(ره) صورت گرفت:

گفت‌وگوی آخوندی با همسر یکی از جانباختگان حادثه منا / اعلام نارضایتی حجاج از وضعیت فرودگاه جده

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند احداث ترمینال سلام وزیر راه و شهرسازی با حضور در ترمینال حجاج فرودگاه بین‌المللی امام (ره) از نزدیک در جریان روند بازگشت حجاج سرزمین وحی به کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی روز پنجشنبه ۹ مهر بعد از بازدید از ترمینال در دست ساخت زیارتی سلام با حضور در ترمینال حجاج فرودگاه بین المللی امام خمینی از نزدیک در جریان بازگشت زائران سرزمین وحی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید خود با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۴۷ آماده پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) برای انتقال پیکر جانباختگان حادثه منا از عربستان به کشور است و منتظر صدور مجوز عربستان برای برقراری این پرواز هستیم.

آخوندی در پاسخ به این سوال که پیکر جانباختگان به تهران منتقل می‌شود یا شهرستان مربوطه؟ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیکر جانباختگان به فرودگاه مهرآباد منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش وزیر راه و شهرسازی علاو بر صحبت با برخی حجاج که ظهر امروز از سرزمین وحی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند با همسر شهید دولتی که در حادثه منا جان خود را از دست داد نیز گفتگو کرد و ضمن بیان تسلیت به وی٬ برای بازماندگان این شهید آرزوی صبر کرد.

آخوندی همچنین از زائران درباره وضعیت فرودگاه جده و نحوه پذیرایی از زائران ایرانی پرسید که حجاج از وضعیت رسیدگی به آنها در فرودگاه جده ناراضی بودند./

نظر شما