شناسهٔ خبر: 125727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

"بسم الله الرحمن الرحیم" 
۱۲ بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم به آغوش گرم میهن است، مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده‌ی ایران و اسلام را به لرزه در آورد، یاد و خاطره این راهبر بزرگ همواره در تاریخ و بر سینه‌های مردم آزاده‌ی جهان به جای خواهد ماند.  
دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد.  
این ایام پربرکت و فرخنده، فرصتی است بس مغتنم که بدانیم مرهون شهدای گرانقدری هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و شایسته است با همت همگانی مسیر پیشرفت کشور را هموار و درخت تناور انقلاب را پربارتر کنیم.  
اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (حفظکم الله) و همه فجر آفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی روز افزون کشور عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.