شناسهٔ خبر: 125784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر اداره کل فناوری و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان رئیس اداره فناوری و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه برتر این اداره کل در امنیت سایبری و اقدامات انجام شده در حورزه فناوری اطلاعات در بین ادارات راه و شهرسازی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مهدی سالاری اظهار کرد: اداره فناوری اطلاعات  اداره کل راه و شهرسازی این استان با همکاری حراست این اداره کل در راستای مصون ‌سازی و پایدارسازی زیرساخت‌های سایبری این اداره کل اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است که جانمایی و اختصاص اتاق دیتا سنتر و همچنین انعقاد قرار داد مشاوره امنیت با پیمانکار از مهمترین آنها بشمار می رود.

وی همچنین پیگیری جهت گذراندن دوره های تخصصی امنیت فناوری اطلاعات ویژه کارشناسان فناوری این اداره کل،امن سازی شبکه های ارتباطی، ایجاد شبکه پرسرعت اتصال دستگاهها و اجرای سیستم اتوماسیون اداری یکپارچه را از دیگر اقدامات در جهت مصون سازی و پایدار سازی زیر ساخت های سایبری این اداره کل عنوان کرد.

گفتنی است در جلسه ویدئو کنفراسی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، رئیس مرکز حراست، معاون فناوری مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با مدیران کل استانی و روسای ادارات حراست و فاوا راه و شهرسازی استان های کشور، اداره فناوری و اطلاعات اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان اداره کل برتر در حوزه امنیت سایبری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان به همراه روسای ادارات فناوری و اطلاعات و حراست به نمایندگی از این اداره کل در این جلسه حضور داشتند.