شناسهٔ خبر: 125802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب استان:

تردد وسایل نقلیه در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز ۲۳ میلیون گذشت

عکس تردد رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۳ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۷۸۵ تردد وسایل نقلیه طی ۱۰ ماه سالجاری در جنوب استان خبر داد و گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،علیرضا یارمحمدی اظهار داشت: پر تردد ترین محور های حوزه جنوب استان به ترتیب محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و محور چابهار به کنارک و بالعکس می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تردد در محور های منتهی به پایانه های مرزی و حضور پرشور زوار پاکستانی،مجموع تردد وسایل نقلیه سنگین در ده ماهه سالجاری ۳ میلیون و ۹۶ هزار و ۹۶۹ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی داشته است. 

یار محمدی عدم پرداخت کرایه و عدم تخلیه به موقع بار را از عمده مشکلات گزارش شده توسط مردم و رانندگان عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان در پایان یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ بصورت شبانه روزی به عنوان ابزار های ارتباطی رانندگان و مردم شریف جنوب استان،جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی،انسداد و رخداد های جاده ای،ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری در نظر گرفته شده است.