شناسهٔ خبر: 125843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی به مناسبت ۴۴امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مهندس انعامی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی:دهه مبارک فجر طلیعه تحقق آرمانهای ملتی است که از ظلم و جور طاغوت  و حکومتی مستبد و دست نشانده ی ایادی شرق و غرب و استکبار جهانی رهایی یافتند. 

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی به مناسبت ۴۴امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر
 
دهه مبارک فجر طلیعه تحقق آرمانهای ملتی است که از ظلم و جور طاغوت  و حکومتی مستبد و دست نشانده ی ایادی شرق و غرب و استکبار جهانی رهایی یافتند. 

ندای مقدس حق طلبی، عدالت و آزادی خواهی از سوی مردم و با رهبری بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، پس از سالها مجاهدت، منجر به کاشت نهال مقدس انقلاب در سال 1357 گردید که پس از گذشت چهل و چهار سال تبدیل به درختی تنومند و پرافتخار گردیده است.

حضور جوانان و رزمندگان جان برکف در میادین و جبهه های حق علیه باطل و پس از آن نقش جوانان پرشور انقلابی در صحنه های سازندگی کشور و  بصیرت و آگاهی در زمان وقوع فتنه ها، منجر به تقویت و بالندگی نظام  گردیده و بعنوان الگویی تاثیرگذار برای تمامی ملل اسلامی مطرح شده است. 

اینجانب فرارسیدن  ایام پربرکت دهه فجر و تقارن آن  با ایام با فضیلت ماه رجب المرجب خصوصا میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) را خدمت مردم بصیر استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و انشاالله با تاسّی از فرمایشات ناب رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله تعالی ) و مدد از خون پاک شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان مظلوم حرم و امنیت و حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، حماسه ای دیگر را رقم زده و خط بطلانی بر آمال و آرزوهای دست نیافتنی استکبار جهانی، دولتهای غربی و کشورهای دنباله رو آنان در منطقه،خواهند کشید.