شناسهٔ خبر: 125861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

تجدید بیعت کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با آرمان های شهدا

غبار روبی شهدا سیستان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان زاهدان با آرمان های والای امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دومین روز دهه مبارک فجر جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان زاهدان ضمن قرائت قرآن و فاتحه برای شادی روح شهدای انقلاب با دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند. 

در این آیین علاوه بر غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهداء زاهدان، با  عطرافشانی مقام شهیدان خانواده راه و شهرسازی استان نیز گرامی داشته شد.

گفتنی است گرامیداشت دهه فجر برنامه های مختلفی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نظیر فضا سازی ادارات استانی و شهرستانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری رقابت های فرهنگی، برپایی نشست خبری و برپایی میز خدمت در حال اجراست.