شناسهٔ خبر: 125870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

سیستان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین مهندسی و ساخت و توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان و روسای ستادی مرتبط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین مهندسی و ساخت و توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان و روسای ستادی مرتبط برگزار شد.

جانشین مدیر کل و معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: امسال دهه فجر "ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار" است و هدف از برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر، معرفی دستاوردهای انقلاب در جامعه است.

مهدی پارسی تاکید کرد: یکی از مهمترین رویکردها این اداره کل همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ایام، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های راه و مسکن در استان بوده که همراه با آمار و ارقام واقعی و همچنین مقایسه با گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تببین گفت: بیان حقایق و واقعیت‌های خدمات نظام در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی استان از مهمترین وظایفی است باید به بهترین نحو به آن پرداخته شود چرا که این اقدام بهترین راه جهاد تبیین است.

گفتنی است همزمان با ایام الله دهه فجر اقداماتی نظیر آذین بندی محیط داخلی و بیرونی اداره کل و ادارات تابعه ، نصب بنرها و پرده های منقوش به شعارهای انقلابی به پاس این دهه ارزنده و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پخش سرودهای انقلابی، نصب تصاویری از امام(ره) و مقام معظم رهبری، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است.