شناسهٔ خبر: 125874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گام نهایی برای تعین و تکلیف تعاونی‌های مسکن ارومیه

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه گام نهایی برای تعین و تکلیف تعاونی‌های مسکن ارومیه برداشته شد، گفت: مسائل اراضی تعدادی از تعاونی‌های مسکن ارومیه در قالب سند میانکار طرح جامع تجدید نظر شهر ارومیه برای رفع مشکل چندین ساله تعاونی‌ها بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در این جلسه اظهار داشت: تامین خدمات آموزشی، درمانی، ورزشی، مذهبی و فضای سبز محلات توسعه جدید شهری از مسائل ضروری و مورد توجه است.

 وی ادامه داد: در کنار تولید مسکن و سرپناه هر قدر در خصوص تامین خدمات در محلات جدید موفقیت حاصل شود در حقیقت به همان نسبت ایجاد رفاه و راحتی برای صاحبان املاک و ساکنین فراهم شده است .

 وی اظهار داشت: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی بوده است.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: توجه به این مسائل موجب ارتقای کیفیت زندگی شهری و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

 حمزه لو ادامه داد: رفع موانع اجرای پروژه های احداث مسکن فرصت خانه‌دار شدن خانوارهای شهرستان ارومیه را فراهم می کند.

 در اجرای مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران  و با هدف حمایت از طرح‌های تولید مسکن و تامین خدمات برای دارندگان قطعات تعاونی‌ها و هیات امنهای مذکور جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و نمایندگان دادستانی و بازرسی کل و استانداری و شهرداری وهیات امناء و مدیران عامل تعاونی‌های مسکن شهرستان ارومیه تشکیل شد.

 گفتنی است دراین جلسه در خصوص نحوه تامین خدمات این اراضی در جهت تامین رفاه و آسایش ساکنین آتی بحث شد و این مسائل مورد توافق قرار گرفت.