شناسهٔ خبر: 125883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات برفروبی ۱۷۳۰کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

مازندران مدیر کل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : در ۷۲ساعت گذشته بیش از ۱۷۳۰کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در۱۷۱مرحله برف روبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،حسن جهانیان گفت : با توجه به کاهش دما و بارش برف در طی دو روز آینده در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد:  هم اکنون ۳۶ اکیپ راهداری با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۰۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان نمود.: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

جهانیان خاطر نشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.