شناسهٔ خبر: 125952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان طنین انداز شد

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان طنین انداز شد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر آئین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید اژه‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به نمایندگی از سوی مدیرکل و جمعی از رؤسای این اداره‌کل در مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید اژه‌ای برگزار شد.  

در این مراسم که با جشن آغاز دهه فجر همراه بود به پنج نفر از دانش‌آموزان که در لیگ علمی بین‌المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) حائز رتبه برتر شدند هدایا و لوح تقدیر با امضای مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اهدا شد.  

در ادامه این مراسم ضمن قرائت پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسب ایام الله دهه مبارک فجر، عباس صالحی از رزمندگان دفاع مقدس و رئیس اداره پیمان و رسیدگی این اداره‌کل به تشریح عملکرد راه و شهرسازی استان پرداخت و شرح وظایف و وضعیت طرح نهضت ملی مسکن را توضیح داد همچنین با طرح سوالاتی از دانش‌آموزان، به ارائه دهندگان پاسخ صحیح جوایزی اهدا کرد. گفتنی است اجرای سرودهای انقلابی، نمایش، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و سخنرانی از جمله برنامه‌های متنوع این مراسم بود.