شناسهٔ خبر: 125953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

احصا و رفع مشکلات منطقه ۱۱ شهر اصفهان در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی/ برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در مصلی نماز جمعه غرب اصفهان

احصا و رفع مشکلات منطقه ۱۱ شهر اصفهان در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی به مناسبت دهه مبارک فجر میزخدمت راه و شهرسازی در مصلی نماز جمعه غرب اصفهان دایر شد و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن دیدار چهره به چهره و پاسخگویی به مراجعان، در بازدید از منطقه ۱۱ شهر اصفهان به به احصا و رفع مشکلات شهرسازی این منطقه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه جمعی از رؤسای این اداره کل در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در گلستان شهدای رهنان (غرب اصفهان) ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی و نثار گل، بار دیگر با امام شهدا و شهیدان تجدید میثاق کردند.  

در ادامه با توجه به برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل مصلی نماز جمعه رهنان، مدیرکل، معاونین، رؤسا و کارشناسان ذیربط این اداره‌کل به صورت حضوری و چهره به چهره به پاسخگویی مراجعان و متقاضیان در حوزه راه و شهرسازی پرداختند.  

در این تمهید که به دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اجرا شد، درخواست های مردمی مبنی بر مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی با نمایندگان این اداره‌کل در میان گذاشته شد که در ابتدا مسائل و دغدغه متقاضیان از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی و پس از اطمینان، درخواست فی المجلس از طریق معاونین ذی ربط جهت رفع و سامان‌دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت.  

قاری‌قرآن ضمن بازدید از وضعیت منطقه ۱۱ شهر اصفهان و صحبت با مردم آن منطقه، مشکلات شهری را مورد بررسی قرار داد و دستور اقدام جهت درخواست‌های مردمی در حوزه های مرتبط با راه و شهرسازی را صادر کرد.  

وی در حاشیه برگزاری نماز جمعه در منطقه ۱۱ شهر اصفهان (رهنان)، در جمع خبرنگاران؛ ضمن تبریک میلاد حضرت علی (علیه السلام) و دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی که در ابعاد مختلف موجب استقلال و خود کفائی کشور گردیده است را تبریک گفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اقتدار و عزت نظام اسلامی مدیون خون شهیدان بزرگوار است اذعان داشت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.  

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه راه و شهرسازی گفت: یکی از برجسته ترین موارد در زمینه راهسازی قبل و پس از انقلاب می‌توان به پیشرفت ۸۰۰ درصدی راههای استان اشاره کرد. قاری‌قرآن بیان داشت: آزادراه‌های استان اصفهان نیز با پیشرفت ۱۵۰۰ درصدی به میزان۴۸۰ کیلومتر رسیده است همچنین در دیگر حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های قابل توجهی وجود داشته است.  

وی در ادامه ضمن بازدید از پروژه های شهرسازی منطقه ۱۱ اصفهان و گفتگو چهره به چهره با مردم این منطقه، پیگیر رفع مشکلات آنان شد. گفتنی است: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با همراهی جمعی از علما، مسئولین و امام جمعه غرب اصفهان ضمن دیدار با آیت الله حاج شیخ اسدالله جوادی از چهره های ماندگار تبلیغی اصفهان، از وی تجلیل به عمل آوردند.