شناسهٔ خبر: 125963 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد

ببینید | افتتاح مسکن و 29 پروژه زیر بنایی و رو بنایی در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه ۱۵ بهمن در مراسم افتتاح ۲۹ پروژه. زیربنایی و روبنایی با اعتبار حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در شهر پرند در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز در جریان بازدید رییس جمهور و نماینده شهرستان بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی مهر باقیمانده پرند تکمیل و افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه در پرند بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر وجود داشته است که سال‌ها بود تکمیل نشده بوده است، افزود: با همت جهادگونه شماری از این واحدها تکمیل شد و امروز همزمان با ولادت امام علی(ع)  ۶ هزار و ۸۰۰ واحد به بهره‌برداری رسید و تحویل شد.

بذرپاش افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده مابقی واحد های باقی مانده مسکن مهر در شهر پرند تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود تا به  این ترتیب در سال جدید مسکن مهر باقیمانده در شهر پرند نداشته باشیم. واحدهای باقیمانده مسکن مهر معضلی بوده که از سال های سال مورد مطالبه مردم بود که اینکار در حال انجام است.

بذرپاش تصریح کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی در تولید مسکن علاوه بر احداث و تکمیل واحدها، برآورده کردن سایر الزامات است.

وی گفت: علاوه بر تحویل واحدهای مسکونی مهر، چندین خدمات روبنایی نیز در پرند افتتاح شد که شامل دو مدرسه، دو مسجد و مجموعه ورزشی روباز، دو مجموعه فضای سبز و پارک، ۳ حسینیه، ۲ بازار میوه و تره‌بار، است.

خدمات دیگری از جمله آسفالت معابر از دیگر برنامه‌هایی است که افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد تا به این ترتیب بتوانیم سطح سرانه را در این محلات و شهرهای جدید بالا ببریم.