شناسهٔ خبر: 125965 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی

محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمد آیینی معان وزیر و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی‌شان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل گردید و توانست ایدئولوژی استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی خود را در دنیا تسری بخشد.
دهه مبارک فجر یادمان حماسه پیروزی، ظهور پایه‌های انقلاب و ایام تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مشارکت داشته‌اند، است.
چهل‌وچهارمین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه‌ها، حتی جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، همواره با صلابت پای آرمان‌های رفیع انقلاب ایستاده‌اند و ارزش‌های اصیل آن را صیانت و حراست می‌کنند.
اینک در آستانه چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر سه کلیدواژه «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی» و «طهارت اقتصادی» «از طریق جوانان» که با رویش و زایشی که دارند محتوای انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برسانند، امید داریم تا آینده‌ پیش ‌روی سرزمین عزیزمان ایران، با هم‌افزایی و کار جهادی تلاشگران عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان مومن و انقلابی به شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر برسد.
خانواده بزرگ بازآفرینی شهری ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیز (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بیانات ایشان با این مضمون که "کار سخت نوسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی حاشیه‌نشینی نیازمند شجاعت و ابتکار است" را راهبرد اصلی خود می‌داند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، کار جهادی و تلاش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.