شناسهٔ خبر: 125990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی تماس تلفنی وزیر راه و شهرسازی با مدیر کل راه و شهرسازی گلستان مطرح شد؛

خانواده ۵قلوهای گلستانی صاحب‌خانه می‌شوند

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تماس تلفنی وزیر راه و شهرسازی برای تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،، مهدی ملک اظهار کرد: با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به خانواده های بالای سه فرزند دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد تولد پنج قلوهایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم که بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در راستای قانون مذکور پنجره ای مختص به متقاضیان جوانی جمعیت  در سامانه  http://saman.mrud.ir/ طراحی شده و واجدین شرایط می توانند با ثبت نام در سامانه از تسهیلات موجود استفاده کنند.

ملک با بیان اینکه  وزارت راه و شهرسازی شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته گفت: در استان گلستان تا کنون هزار و 318 متقاضی دارای سه فرزند به بالا  در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد: گفتنی است که دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها، تامین مسکن است.