شناسهٔ خبر: 126034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

محفل انس با قرآن سیستان محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب و میلاد مولود کعبه امیر مومنان حضرت علی (ع) با حضور امام جمعه موقت زاهدان، مدیر کل، معاونین و کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب و میلاد مولود کعبه امیر مومنان حضرت علی (ع) با حضور امام جمعه موقت زاهدان، مدیر کل، معاونین و کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم با بیان اینکه قرآن محور وحدت جامعه مسلمانان و کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان ها و هدایت بشری است، گفت: علت ‌ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه های استکبارجهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شده است.

حجت الاسلام احمد راهداری با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امیرمومنان(ع) در صفت‌هایی چون صداقت، عدالت، انصاف، صراحت، شرح صدر، قناعت، ساده زیستی، تواضع و فروتنی الگو محسوب می‌شوند و آن امام همام اسوه تمامی سجایای اخلاقی به شمار می‌روند به این معنا که ایشان مصداق عینی و نمونه‌ای کامل از اخلاق سیاسی، خانوادگی، فردی و اجتماعی است و تمام جلوه‌های اخلاقی امام(ع) در اوج کمال قرار دارند.

وی با تقدیر از اقدامات ارزشمند و ماندگار اداره کل راه و شهرسازی در استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل در چند سال اخیر دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تکمیل و محرومیت زدایی از زیرساخت‌های بخش راه‌ و مسکن مورد توجه قرار داده است که قابل قیاس با گذشته نیست.

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه مختلف به ویژه راه و مسکن است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با تاکید بر برپایی محافل قرآنی گفت: با توجه به اینکه خدمت به مردم عبادت و جهاد در راه خدا است این اداره کل تلاش نموده است در سایه اعتماد و صداقت خدمات ماندگاری را به مردم ارائه دهد.

عطاء اله اکبری نگاه دولت به فعالیت های توسعه محور را نگاهی متمایز دانست و گفت: این اداره کل مصمم است تا با برنامه ریزی منسجم و مدون در حوزه فعالیت خود به ویژه در بخش های مسکن و راه مشکلات و دغدغه مردم را کاهش دهد و در این مسیر عزمی راسخ دارد.

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان