شناسهٔ خبر: 126116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی انجام شد؛

آغاز عملیات بهسازی بلوار کلات شیر آباد زاهدان بطول یک و نیم کیلومتر

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از آغاز بهسازی و آسفالت بلوار کلات شیر آباد زاهدان بطول یک و نیم کیلومتر در راستای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه بازآفرینی شهری راهکاری برای ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار در محله‌های ناکارآمد شهری است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این بلوار تا سال آینده ۵۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه شهر زاهدان ساکن در شیرآباد از مزایای آن بهره مند می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان با بیان این اداره کل ساماندهی حاشیه شهرهای استان را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۴۸۰ میلیارد ریال توسط این اداره‌کل در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده ۱۲ شهر استان در دست اجراست که زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تامین قیر رایگان برای شهرداری ها از جمله مهمترین این پروژه های بشمار می رود.

آغاز عملیات بهسازی بلوار کلات شیر آباد زاهدان بطول یک و نیم کیلومتر