شناسهٔ خبر: 126134 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با پنجمین روز دهه فجر انجام شد؛

بازگشایی محور سخت گذر روستایی بختی مهرستان به سرخ گزی بخش ایراندگان خاش به طول ۷ کیلومتر 

افتتاح محور سخت گذر روستایی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مهرستان از افتتاح محور سخت گذر  روستایی بخش بختی این شهرستان به سرخ گزی بخش ایرندگان خاش به طول ۷کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در پنجمین روز دهه فجر خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، نواب بارکزهی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مهرستان اظهار کرد: با افتتاح این مسیر سخت گذر ،تردد مردم شهرستان های خاش و مهرستان ۱۸ کیلومتر نزدیک تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان  مهرستان افزود: موضوع راه به ویژه در مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که توسعه مسیرهای ارتباطی در روستاها در راستای فراهم کردن زمینه برای دسترسی روستاییان به امکانات موردنیاز و تامین رفاه و آسایش آنان ، از شاخصه‌های توسعه مناطق به شمار می‌رود.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار،معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، معاونت عمرانی، بخشدار بیرک و اعضای شورای اداری شهرستان مهرستان برگزارشد.