شناسهٔ خبر: 126209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر انجام شد؛

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و حضور در میز خدمت در دفتر امام جمعه اهواز

حضور در میز خدمت
در دفتر امام جمعه اهواز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با حضور در دفتر امام جمعه اهواز با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و مشکلات آنان را بررسی و به پرسش‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر به همراه برخی از معاونین و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در محل استقرار میز خدمت در دفتر امام جمعه اهواز حضور یافته و با اقشار مختلف مردم و مراجعه کنندگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: اغلب پرسش و مطالبات مردم در حوزه مسکن، املاک و شهرسازی است که تلاش می‌کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.

پناهی فر، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت‌های استقرار میز ارتباطات مردمی دانست و اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصت مناسبی است که مطالبات مردمی را متوجه شده گلوگاه ها را بیابیم تا ضمن رفع آنها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

در ادامه، مراجعه‌کنندگان درخواست‌های خود را مطرح نموده و در همان مکان پس از بررسی و پیگیری های لازم پاسخ‌های خود را دریافت کردند.

میز ارتباطات مردمی با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان هر هفته با حضور مدیران استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اهواز برپا می‌شود.

مردم ولایتمدار خوزستان به صورت هفتگی و ثابت در فضایی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود می‌پردازند.

در حاشیه این دیدارهای هفتگی و ثابت، نشست‌های تخصصی بررسی دغدغه‌های مردم ولایتمدار خوزستان و میزهای ثابت در زمینه اداری و معیشتی با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نیز برپا می‌شود.

دیدارهای مردمی با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان طی روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته‌ و از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا آخرین مراجعه کننده استمرار دارد.

مردم ولایتمدار و اقشار مختلف خوزستان می‌توانند جهت دیدار با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به دفتر امام جمعه واقع در خیابان امام شرقی، خیابان شهید گندمی، جنب مرکز بهداشت شرق اهواز مراجعه کنند.