شناسهٔ خبر: 126212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ انجام شد؛

افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان/ ارتقاء روحیه همدلی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان راه و شهرسازی استان اصفهان

افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد در این سری از مسابقات تیم‌های ورزشی این اداره‌کل با مشارکت ۳۳۸ نفر از کارکنان و با هدف ارتقاء روحیه همدلی به رقابت سالم می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱، مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی ویژه کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرزندان آنان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، اعضای کمیته ورزش و جمعی از کارکنانِ ورزشکار و ورزش دوست این اداره‌کل برگزار شد.  

مسابقات ورزشی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط کمیته ورزش این اداره‌کل در ۹ رشته ورزشی برای بانوان و آقایان تدارک دیده شده است، با مشارکت ۳۳۸ نفر از کارکنان ( ۲۳۵ نفر آقایان و ۱۰۳ نفر بانوان) در این ایام مبارک برگزار می‌شوند.  

مسابقات در نخستین روز شروع این رقابت‌ها با مسابقه طناب‌کشی آقایان در سالن ورزشی این اداره‌کل افتتاح شد همچنین این برنامه با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه و با حضور پزشک جهت پوشش دهی مسابقات ورزشی، در حال اجرا بوده همچنین تمامی ورزشکاران از بیمه ورزشی برخوردار هستند.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اظهار داشت: سرمایه گذاری برای ورزش کارکنان و ترویج این فرهنگ در بین خانواده‌ها یکی از مهمترین ارکان منابع انسانی است که بهبود شرایط کاری و افزایش بهره‌وری را به همراه دارد.  

وی اذعان داشت: اجرای برنامه‌های ورزشی در اوقات فراغت کارکنان می‌تواند تاثیر بسزایی در نشاط و انگیزه کاری بیشتر داشته باشد.  

قاری قرآن هدف اصلی برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر میان کارکنانی که در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این اداره‌کل فعالیت دارند، برشمرد و گفت: برگزاری این مسابقات موجب بهبود روابط کارکنان با یکدیگر می‌شود و با این رقابت سالم می‌توان شاهد انسجام و رفاقت آنان بود.  

وی ضمن قدردانی از تمامی کارکنان و کادر اجرایی و فنی این سری از مسابقات، از پیگیری مساعی ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی این اداره‌کل تقدیر بعمل آورد.  

گفتی است: مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی، دارت، طناب‌کشی، بدمینتون و شنا برگزار می‌شود و در پایان این مسابقات از تیم‌های برگزیده با اهداء جوایز تقدیر می‌شود.