شناسهٔ خبر: 126235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۰ پروژه راهداری در کرمانشاه طی دهه فجر

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۰ پروژه راهداری در کرمانشاه طی دهه فجر امسال خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: به‌مناسبت ایام الله دهه فجر ۲۰ پروژه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای با اعتبار دو هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

وی افزود: هفت پروژه روکش آسفالت با ۵۸ کیلومتر در راه‌های فرعی و روستایی گیلانغرب با تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

کرمی همچنین از کلنگ‌زنی سه پروژه روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی به طول ۱۷ کیلومتر و با تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در محورهای اصلی و شریانی سرپل‌ذهاب خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: چهار پروژه روکش آسفالت به طول ۲۱ کیلومتر و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در راه‌های فرعی و روستایی سرپل‌ذهاب افتتاح خواهد شد.

کرمی همچنین به افتتاح پروژه احداث تقاطع زیرگذر سیاخور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در بزرگراه کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب و احداث یک باب پلیس راه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در این محور اشاره کرد.

وی افزود: دو باب پروژه مجتمع خدمات رفاهی با تخصیص ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در محور اسلام‌آبادغرب به پل‌دختر و سرپل‌ذهاب به گیلانغرب به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از کلنگ‌زنی دو باب مجتمع خدمات رفاهی با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در محور کنگاور به اسدآباد و جوانرود به ثلاث‌باباجانی خبر داد.