شناسهٔ خبر: 126294 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی:

پیروزی و آینده پر افتخار ایران اسلامی متعلق به تلاش و تفکر انقلابی‌ است

حمید مردانیان مشاور وزیر و رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی در جشن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب گفت: پیروزی و آینده پر افتخار ایران اسلامی متعلق به تلاش و تفکر انقلابی‌ست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمید مردانیان مشاور وزیر و رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در ساختمان دادمان برگزار شد، با سلام و درود و صلوات به معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالحش مقام معظم رهبری و ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و تبریک ایام ولادت امیرالمومنین و دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی، سخنانش را با قرائت بخشی از خطبه ۱۹۱ نهج‌البلاغه آغاز کرد و گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی برنامه های متنوعی با مشارکت هسته فکری و اندیشه ورز و با دوستان شاخص داخل و خارج مجموعه شکل گرفت که به صورت مداوم به روز رسانی و طلب مشورت می‌شد.

مردانیان با اشاره به دستاوردهای ۴۴ ساله نظام اسلامی افزود: در برنامه های درون سازمانی فرهنگی ورزشی هم‌اکنون و امروز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در مجموعه راه آهن با بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده هستیم که درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: نظر به این‌که در فتنه اخیر برخی مقدسات مثل پرچم ،مردم و...مورد بی‌مهری عده‌ای قلیل واقع شد، لذا با برگزاری پویش پرچم، بر آن شدیم تا با برگزاری این پویش، احیا و احترام مضاعف به نماد ملی صورت بگیرد.

مردانیان ادامه داد همچنین غرفه مرکزی ستاد دهه فجر شکل خواهد گرفت ، که دستاوردهای مجموعه وزارت راه و شهرسازی به نمایش عموم درخواهد آمد و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جهاد تبیین خاطر نشان کرد: ۶ منطقه کشوری در غرب کشور، شمال،جنوب، شرق،مرکز و تهران شکل گرفت که در تعاملات با عزیزان در قالب ارتباط جلسات تصویری با مراکز ،تبادل نظر، اشتراک داده و انتقال تجربیات صورت گرفت.

گفتنی‌است مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم اکنون در محل سالن اجتماعات الغدیر وزارت راه و شهرسازی با حضور مسئولین و کارکنان این وزارتخانه درحال برگزاری است‌.