شناسهٔ خبر: 126302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از دهه فجر انجام شد؛

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گراش

نهضت ملی مسکن در شهرستان گراش - لارستان همزمان با جشن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ١٦٠٥ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گراش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، همزمان با جشن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ١٦٠٥ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گراش با حضور مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، طاهر زاده فرماندار شهرستان گراش، حجت الاسلام و المسلمین بخشایش پور امام جمعه شهرستان گراش و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

​​​​​​مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : تاکنون بیش از ٥ هزار نفر متفاضی در این شهر ثبت نام کرده که از این تعداد بیش از ٣ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند.

وی افزود : با همت و پیگیری های فرماندار و دیگر دستگاه های اجرایی، وضعیت تامین زمین در این شهرستان مطلوب است و تاکنون برای ١٦٠٥ نفر زمین تامین شده که امروز، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

شبانی در ادامه با اشاره به تصویب شهرک مسکونی در شهرستان گراش گفت : محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی تدقیق شده و ٣٥٠ هکتار دیگر در فاز دو تصویب خواهد شد.