شناسهٔ خبر: 126306 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

برگزاری اجلاس بین‌المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی ایران/انجام بیش از ۲۴ میلیون و ۴۰۰ سفر ریلی از ابتدای سال تا کنون

قطار ژاپن از مهم‌ترین اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی هفته گذشته می‌توان به برگزاری اجلاس بین‌المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی ایران و انجام بیش از ۲۴ میلیون و ۴۰۰ سفر ریلی از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست، به شرح زیر است:

اجلاس بین‌المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی ایران برگزار شد

اجلاس بین المللی شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور نمایندگان ۷ کشور منطقه در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

رشد ۵۴ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شرق

سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.

انجام بیش از ۲۴ میلیون و ۴۰۰ سفر ریلی از ابتدای سال تا کنون

مدیر عامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه در ماه گذشته راه آهن توانست از رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ سفر از ابتدای سال تا کنون عبور کند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.

برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در تونل ریلی قطار تهران-تبریز

به منظور ارتقای سطح واحدهای عملیاتی و امداد و نجات، مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مسیر قطار تهران – تبریز در ایستگاه نیک پسندی امروز طی ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می شود.

خودکفایی در احداث خطوط ریلی مهمترین دستاورد بعد از انقلاب اسلامی این حوزه است

معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت:‌ یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است، به نحوی که در ۴ سال گذشته تمام ریل مورد نیاز احداث شبکه ریلی از داخل کشور تامین شده است.