شناسهٔ خبر: 126329 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

نیروی هوایی چشم و چراغ ملت شد

سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در خصوص نوزدهم بهمن ماه ۱۳۵۷ گفت :نیروی هوایی چشم و چراغ ملت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نوزدهم بهمن ماه ۱۳۵۷ گفت: بیعت همافران، بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و بیعت همه مردم با بنیانگذار انقلاب اسلامی بود و اینگونه شد که نیروی هوایی و جان برکفان آن، چشم و چراغ ملت شدند.

در این دیدار که در آستانه روز نیروی هوایی انجام شد، سیدی با بیان این که نوزدهم بهمن ماه، برگ زرینی در تاریخ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در این روز ماندگار، همافران نیروی هوایی در واقع، نمایندگان ۳۰ میلیون مردم انقلابی بودند که به دیدار حضرت امام خمینی(ره) مشرف شدند.

وی افزود: آن روز تصویر به‌یادماندنی بیعت همافران با بنیانگذار انقلاب اسلامی در قاب خاطره‌ها نقش بست و یک ملت مقابل رهبر کبیر انقلاب اعلام اطاعت و جانفشانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمیدرضا سیدی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را همراه و یاور نیروی هوایی ارتش دانست و خوااستار تعامل هرچه بیشتر با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شد.