شناسهٔ خبر: 126340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی چند روز گذشته صورت گرفت

برف روبی ۱۵هزار کیلومتر باند از محورهای استان تهران

مهندس امرایی معاون راهداری استان تهران معاون راهداری اداره کل راهداری استان تهران از برف روبی ۱۵هزارکیلومترباند از محورهای استان طی چند روز گذشته توسط ۴۰۰ راهدار خبر داد.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان تهران) عارف امرایی گفت: همزمان با آغاز بارش برف و باران از صبح دوشنبه تا حوالی ظهر چهارشنبه هفته گذشته و بیش از ۴۸ ساعت نیروهای راهداری برای جلوگیری از ایجاد اختلال در جاده ها پای کار بودند.

وی یادآور شد: میزان بارش برف در برخی نقاط به یک متر و ۳۰ سانتی متر رسید و این رقم در آبعلی ۶۰ سانتی متر، امازاده هاشم ۸۰ سانتی متر و محور دماوند به سمت فیروزکوه تا ۵۰ سانتی متر نیز ثبت شد.

امرایی اظهار داشت: برای جلوگیری از مخاطرات و وقوع حوادث جاده ای به علت احتمال وقوع بهمن، روز سه شنبه مسیر آزاد راه تهران- شمال و تهران - چالوس از سمت استان تهران و و  مسیر هراز از سمت استان مازندران بسته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: با مسدود شدن این مسیرهای ارتباطی به سمت شمال کشور، تمامی تردد ها به سمت مسیر فیروزکوه منتقل و حجم ترددها افزایش یافت و ساعات دشواری برای مدیریت راه ها سپری شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تردد ایمن و بدون حادثه در این محور و این زمان به کار گرفتیم، تاکید کرد: در این مدت بیش از هفت هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی از ۱۵ هزار کیلومتر باند راه ارتباطی استان تهران استفاده شد.