شناسهٔ خبر: 126369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور ؛

کلنگ ساخت ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در هرمزگان به زمین زده شد

کلنگ ساخت ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در هرمزگان به زمین زده شد مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی نیروی انتظامی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس آغاز شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان صبح امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۵۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس که با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کل کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت ۴۵۰ واحد، زمینی به مساحت ۱.۹ هکتار توسط راه وشهرسازی تامین و به پرسنل نیروی انتظامی استان تخصیص داده شد.

کمالی ادامه داد: این پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرایی می شود و برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک مسکن تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان گفت: ۱۱۳ هزار و ۳۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان ثبت نام کرده‌اند که طبق پالایش‌های صورت گرفته تا کنون ۶۵ هزار و ۵۷۳ نفر از ثبت نام شده‌ها واجد شرایط شناخته شده و از این تعداد تا کنون ۲۰ هزار و ۲۳۸ نفر تایید نهایی و ۵ هزار و ۶۶۱ نفر نیز آورده بالای ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد ۴۵ هزار واحد زمین تامین کرده است.

شایان ذکر است، سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزارو ۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است که با احداث این واحدها هم از افزایش قیمت مسکن جلوگیری خواهد شد و هم قیمت تمام شده مسکن را کاهش خواهد داد.