شناسهٔ خبر: 126495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۰ ماهه سالجاری انجام شد؛

حمل بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از مبدا بندر اقیانوسی چابهار به سایر نقاط کشور

مهراالله داموغ رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از حمل یک میلیون و۳۴۷ هزار و ۹۰۷ تن کالای اساسی از مبدا بندر چابهار به سایر نقاط کشوردر ۱۰ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر) ، مهر الله داموغ رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت : در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت های حمل و نقل بخش های دولتی و خصوصی بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از ابتدا تا پایان دیماه سال جاری از مبدا بندرچابهار به سایر نقاط کشورحمل شد.

وی گفت : این مقدار کالای اساسی در قالب ۵۴هزار و ۴۹ سفرانجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی جنوب استان قابل ستایش و تقدیر است.

داموغ تصریح کرد: عمده محصولات جا به جا شده گندم، برنج، ذرت و جو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: : تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم از مبدا بندر چابهار بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای جنوب استان برای رسیدن به این هدف است.