به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بابک قهرمانی با اعلام این خبر افزود: در ۱۰ ماه گذشته از سالجاری ۷۲ هزار تماس تلفنی با سامانه تلفن گویا مرکز مدیریت راههای استان انجام گرفته است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل افزایش ده درصدی را حکایت می کند.
وی ادامه داد: بخشی از این تماس ها درخصوص کسب اطلاعات از وضعیت تردد و هواشناسی جاده ای بوده و بخشی دیگر را نیز شکایات حمل ونقل باری،مسافری،مشکلات راه،ترانزیت باری،ایمنی و حریم راهها،عوارض امداد و خودرو و مراکز رفاهی شامل می شود.
قهرمانی با بیان اینکه اطلاع رسانی وضعیت جاده ها و تردد در محور های مواصلاتی استان و اعلام هرگونه محدودیت ترافیکی و انسداد راهها و ارتباط با مرکزمدیریت راههای کشور از طریق سامانه ۱۴۱ انجام می شود، اذعان داشت: سامانه ۱۴۱ به عنوان پل ارتباطی رانندگان و کاربران جاده ای با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده بطوریکه این سامانه به منظور دریافت آخرین وضعیت راههای استان و همچنین ثبت نظرات، پیشنهادات، شکایات و رسیدگی به آنها در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است تا هموطنان عزیز بتوانند بصورت شبانه روزی شکایات خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند.