شناسهٔ خبر: 12650 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معرفی پروژه اراضی حسن آباد کرج به سرمایه‌گذاران داخلي و خارجی

پنل تخصصي معرفي پروژه‌هاي شركت راه‌آهن در همایش بين‌المللي معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه اراضی حسن آباد کرج در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، پروژه اراضی حسن آباد کرج از پروژه‌هایی است که شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در راستای بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری به سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران شهری در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند.

پروژه با مساحت ۸.۴۴ هکتار در منطقه ۸ شهرداری کرج قرار گرفته که یکی از نقاط مرغوب کرج محسوب می‌شود. با توجه به این‌که ۱.۷ هکتار از زمین پروژه بابت اجرای یک جاده ۳۵ متری در ضلع شمالی زمین کم می‌شود و حدود ۱.۵ هکتار از طرح اصلاحی بعدی برای احداث شبکه‌های رفت و آمد داخلی مورد نیاز است، بنابراین در قطعه زمینی بیش از ۵ هکتار مساحت خوبی برای اجرای یک پروژه لوکس در شهر کرج به‌شمار می‌رود.

حداقل نرخ بازده داخلی مورد نیاز ۴۲درصد و دوره برگشت سرمایه ۳۶ ماه است. در جدول زیر جزئیاتی از آخرین وضعیت پروژه ارائه شده است:

وضعیت پروژه 

آری

خیر

۱۴- آیا امکان سنجی صورت گرفته است؟

√ 

 

۱۵- آیا زمین مورد نیاز تامین شده است؟

 √

 

۱۶- ایا زیر ساخت های لازم (برق، آب، مخابرات، سوخت، جاده و...) برای اجرای پروژه مهیا می باشند؟

 

۱۷- ملزومات پروژه (از نظر دانش فنی، ماشین آلات، تجهیزات و تامین کنندگان بالقوه و....) مشخص شده اند؟

 

 √

۱۸-آیا هیچ گونه توافقی برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و یا تامین دانش فنی صورت گرفته است؟

 

√ 

نظر شما