شناسهٔ خبر: 126505 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام ا... دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۷ پروژه راهداری در سیاهکل گیلان

دهه فجر سیاهکل گیلان در ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار، نماینده شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی ۷ پروژه راهداری با اعتباری معادل ۴۲۲میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در ایام ا... دهه مبارک فجر و هم زمان با سفر استاندار به شهرستان سیاهکل ۷ پروژه راهداری با اعتباری معادل ۴۲۲میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

نیک فهم در ادامه افزود: پروژه بهسازی و آسفالت محور سیاهکل_دیلمان به طول ۱۰ کیلومتر با حضور استاندار، نماینده شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسولان محلی به بهره برداری رسید.

وی همچنین بیان داشت: دیگر پروژه هایی که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسیدند عبارت بودند از: آسفالت محور روستایی کولک_پیرکوه به طول ۱۶۰۰متر، آسفالت محور روستایی ملوله به گیسل به طول۱۰۰۰متر، روکش آسفالت محور روستایی دوست لات به راداربشه به طول ۱۳۰۰متر، روکش محور روستایی سیاهکل به تازه آباد جنگاه بطول ۶۰۰۰ متر، روکش محور روستایی دیسام به چالشم بطول ۸۰۰ متر و نصب گارد ریل به طول ۲۵۰۰متر .