شناسهٔ خبر: 126536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

تجدید میثاق مدیران کل و کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان با شهدا

راه و شهرسازی گلستان در راستای گرامیداشت مقام والای شهدا، مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان و جمعی از معاونین و کارکنان این ادارات با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدای گرانقدر کشور و استان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک در حاشیه غبار روبی از مزار شهدای گمنام استان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کل و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان برنامه های مختلفی در دستور کار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این راستا با همکاری ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در وزارت راه و شهرسازی، در گلستان نیز ضمن حضور مدیران کل و کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلزار شهدای گرگان و تجدید میثاق با آرمان های امام والاقدر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برنامه های شاخص دیگری در حوزه گرامیداشت دهه فجر اجرا شد.

وی افزود: گفتنی است که اداره کل راه و شهرسازی گلستان نیز هم راستا با وزارت راه و شهرسازی در مسیر تحقق اهداف دولت در حوزه مسکن قدم های تاثیرگذاری برداشته است.

ملک در انتها در تصریح کرد: در حال حاضر برنامه ریزی هایی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی که در تعهد استان است انجام شده که به اهتمام استاندار معزز گلستان و سایر مدیران اجرایی ذیربط این پروژه ها به خوبی اجرا خواهد شد.