شناسهٔ خبر: 126543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارک فجر رخ داد؛

افتتاح بخشی از واحدهای مسکن مهر گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مراسم افتتاح واحدهای نیمه تمام مسکن مهر گرگان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، بخشی از واحدهای مسکن مهر گلستان که در سنوات گذشته نیمه تمام باقی مانده بود، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک عصر پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه در حاشیه مراسم افتتاح واحدهای نیمه تمام مسکن مهر، اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت مردمی سیزدهم علاوه بر ساخت و تحویل چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان، تکمیل واحدهای متوقف شده ی مسکن مهر است.

وی افزود: امروز ۲۰ بهمن ماه، به صورت متمرکز  ۴ هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی در پنج شهر با حضور وزیر را ه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که از این تعداد ۱۶۰ واحد به استان گلستان تعلق داشت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این پروژه ها جزو واحدهای متوقف شده ی مسکن مهر درسنوات گذشته بود که با پیگیری های صورت گرفته تکمیل و به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد.

ملک از فعال شدن سایر پروژه های متوقف مسکن مهر در روزهای آینده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، امید است در سال ۱۴۰۲ تمامی پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان نیز در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر گرگان، گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم تامین مسکن برای متقاضیان است.

سید محمد دهنوی با بیان اینکه این هدف از مسیر احداث واحدهای جدید و تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر محقق می شود، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر بخشی از واحدهای مسکن مهر که جزو مطالبات مدت دار متقاضیان گلستانی بود افتتاح و به آن ها تحویل داده شد.

وی افزود: از مجموع سه هزار واحد مسکن مهر متوقف شده در استان، بهره برداری از هزار و ۸۰۰ واحد در دستور کار دولت قرار دارد و عملیات اجرایی هزار و ۲۰۰ واحد باقیمانده نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در انتهای سخنانش گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان و همچنین دستگاه های ذیربط و بانک ها همکاری و هم افزایی خوبی در حوزه تولید مسکن شهری و روستایی دارند و نیاز مردم استان در حوزه مسکن در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.