شناسهٔ خبر: 126544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱؛

میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برپا شد

میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برپایی میزخدمت با حضور معاونین و رؤسای این اداره‌کل همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت این اقدام با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، میزخدمت و ملاقات مردمی با حضور معاونین و رؤسای ذیربط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل این اداره‌کل دایر شد. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این تمهید مراجعه کنندگان به منظور پیگیری موارد اداری و ارائه درخواست با معاونین و رؤسای این اداره‌کل در محل میزخدمت دیدار و پس از بیان مشکلات بلافاصله به کارشناس مربوطه ارجاع و درخواست‌شان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به پیشینه ارائه خدمات از طریق میزخدمت در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: میزخدمت حضوری در سال‌های اخیر بمنظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در امور و جلوگیری از سردرگمی مراجعه کنندگان در این اداره‌کل مستقر شده است و کارشناسان این بخش در ساعات اداری پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز این پاسخگویی مستقیماً از سوی مسئولین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل میزخدمت انجام می‌پذیرد. 

کحال‌زاده با اشاره به تحقق تسهیل و تسریع در ارائه خدمات در میز خدمت، به تبیین موضوع تسهیل خدمات به مراجعین پرداخت و گفت: تسهیل به معنای آن است که مراجعین برای دریافت و پیگیری درخواست‌های خود دچار سردرگمی و مشکلات نشوند و در صورت مواجهه با مشکل و نیاز به پیگیری از طریق مراجعه به کارشناسان مستقر در میز خدمت که متولی پاسخگویی به مراجعین هستند، نسبت به درخواست رسیدگی و گرفتن راهنمایی از آنان اقدام کنند. 

وی با تأکید بر اینکه فلسفه وجود هر سازمانی خدمت به مردم است اذعان داشت: هدف نهایی میز خدمت آن است که به‌گونه‌ای رفتار و ارائه خدمت داشته باشیم که ارباب‌رجوع ضمن دریافت مناسب خدمات با رضایت بیشتری این اداره‌کل را ترک کند. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، با هدف ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعین و شفاف‌سازی در ارائه خدمات و امکان رهگیری گردش کار خدمات مورد انتظار مراجعین انجام شده است.