شناسهٔ خبر: 126564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت راهپیمایی گیلان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان) مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم و مجموعه ی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:
دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است؛ در این روزهای عزیز، ملت خداجو، عدالت خواه، استقلال طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی با لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را در هم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت فقیه را بنا نهاد.
پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بوده، اما دشمن هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی ۴۴ سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است.
مجموعه ی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با وحدت کلمه و همدل و همصدا با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده و فعال خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن به یاوه گوییهای استکبار جهانی پاسخ کوبنده خواهند داد.