شناسهٔ خبر: 126615 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی؛

غرفه بزرگ مجموعه وزارت راه و شهرسازی در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن میزبان راهپیمایان است

حمید مردانیان مشاور وزیر و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: غرفه مجموعه وزارت راه و شهرسازی در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن میزبان راهپیمایان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمید مردانیان مشاور وزیر و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زحمات سال‌ها مبارزه ملت شریف ایران بر ضد حکومت طواغیت و حکومت فاسد پهلوی، منجر به پیچیده شدن طومار این خاندان منحوس و تبهکار در حکومت ۵۷ساله پدر و پسر شد.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی با توجه به فرمان شجاعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به حضور خیابانی مردم، افزود:  در زمانی که رژیم سراسر وحشت و مخوف پلیسی با ابزارهایی مثل کمیته مشترک، ساواک و نیروهای امنیتی با دستور برقراری حکومت نظامی هر گونه تجمع و تحصن را ممنوع اعلام کرده بود، ورق زرین دیگری در جهت مبارزه با ظلم حاکم گشوده شد و از طرف معمار انقلاب اسلامی در روزهای منتهی به بیست و دوم بهمن ماه دستور نادیده گرفته شدن حکومت نظامی به مردم صادر شد.

مردانیان اظهار کرد: آن دگرگونی بنیادین و به تعبیر دیگر جابجایی نور علیه ظلمت با الطاف خفیه الهی به نتیجه رسید.

وی برای پاسداشت هرچه بهتر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه همکاران  را  به شرکت در راهپیمایی عظیم و شکوهمند ۲۲ بهمن دعوت کرد و ضمن تشکر از زحمات همه عزیزانی که در برپایی غرفه بزرگ یکصد متر مربعی مجموعه وزارت راه و شهرسازی در مسیر راهپیمایی به خصوص همکاران سختکوش در روابط عمومی، همکاران و دیگر اقشار جامعه را به بازدید و بهره گیری از خدمات غرفه بزرگ وزارت راه واقع در خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و بزرگراه شهید نواب صفوی که خدمات مفرح، شاد و متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و... ترتیب داده شده دعوت به بازدید کرد.