شناسهٔ خبر: 126709 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد:

فرودگاه مشهد باید در ایام نوروز برنامه ویژه‌ای داشته باشد

وزیر فرودگاه مشهد وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مشهد، این فرودگاه را یکی از ترمینال‌های اصلی تردد زائران دانست و بر ضرورت در نظر گرفتن برنامه ویژه برای استقبال از زائران و مسافران ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مشهد گفت: فرودگاه مشهد یکی از ترمینال‌های اصلی تردد زائران است و می‌بایست در استقبال از زائران و مسافران در ایام نوروز برنامه ویژه ای داشته باشد.

بذرپاش  با بیان اینکه هر اقدامی با هدف امیدآفرینی باید اطلاع رسانی شود، افزود: همانگونه که اخبار منفی نظیر تأخیر پروازی به سرعت خبری می‌شود، عملکردهای مثبت نیز باید اطلاع‌رسانی شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تحول آفرینی و ابتکار باید در دستور کار باشد، ایده پروری منجر به پویا شدن سازمان می‌شود و راه و شهرسازی باید سازمانی مردمی و فناورانه باشد.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی جزء بزرگ‌ترین استان‌های کشور است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای پروژه ها استفاده کرد، تصریح کرد: شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان باید به صورت مرتب برای هم افزایی برگزار شود و رسیدگی به معیشت و وضعیت عاطفی و معنوی پرسنل نیز ضروری است.