شناسهٔ خبر: 126710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی برگزار شد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور منصور آباد- بیرجندبه طول ۴ کیلومتر

آغاز عملیات اجرایی باند دوم منصورآباد بیرجند با حضور استاندار خراسان‌جنوبی مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور منصور آباد- بیرجند به طول ۴ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)صبح امروز در دهمین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور منصور آباد- بیرجند به طول ۴ کیلومتر با حضور استاندار خراسان‌جنوبی ، نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان درمیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین آغاز شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین مراسم باارائه گزارشی اظهارداشت:طول محور بیرجند- اسدیه ۸۶ کیلومتر است که در سنوات قبل  ۲۵ کیلومتر آن در قالب اعتبار محور بیرجند - قاین و راه های کویری تکمیل شده و ۶۱ کیلومتر دیگرباقی مانده است.

داعی افزود:سال گذشته با هدف تسریع در تکمیل و تثبیت ردیف اعتباری آن  با پیگیری استاندار محترم ، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی واداره کل راه  شهرسازی استان کمیسیون ماده ۲۳ برای این محور اخذ شده و این پروژه در پیوست یک لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ درج شد.

شایان ذکر است در پایان مراسم با دستور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی احداث باند دوم محور منصور آباد به بیرجند به طول ۴ کیلومتر  با اعتبارپیش بینی شده ۶۸ میلیارد تومان  آغاز شد.