شناسهٔ خبر: 126737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با خانواده شهدای راهداری بوشهر

دیدار مشاور رئیس سازمان راهداری کشور با خانواده شهدای راهداری بوشهر مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی دانست و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی دانست و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

مصطفی رحیمیان در سفر به بوشهر با خانواده های معزز شهید جعفر شریعت نیا، شهید حسن بردستانی، شهید فضل اله مرادی، شهید منوچهر نظری و شهید سید علی صافی از شهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیده و آسمانی شدند.

وی در پایان افزود: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آرمان‌های شهداء را زنده نگه داریم و با سرکشی و دیدار با خانواده شهداء تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهداء بنشینیم، که این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آن ها را جبران خواهد کرد.