شناسهٔ خبر: 126738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 به دلیل بارش برف و کولاک؛

تردد در گردنه اسدآباد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است

کولاک و مه در محورهای استان همدان ️معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به بارش سنگین برف همراه با کولاک در گردنه اسدآباد، تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: با توجه به بارش سنگین برف همراه با کولاک در گردنه اسدآباد، تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی ادارمه داد متاسفانه برخی از رانندگان بدون در نظر داشتن اهمیت زنجیرچرخ در هنگام بارش برف، راهی سفر شده و هم خود دچار مشکل شده، و هم باعث مختل شدن عملیات برفروبی و نمکپاشی می شوند.

نگاهداری تصریح کرد: هم اکنون در همه محورهای مواصلاتی استان همدان شاهد بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها هستیم، که این امرمستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل می باشد.

وی در پایان گفت: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروی پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر با شماره گیری سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند، و حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مخصوصا زنجیرچرخ مجهز کنند.